Re: Problem z kartą grafiki ATI Mobility Radeon HD 4250

Autor: G Nowak <gnowak84.wytnijto_at_gmail.com>
Data: Sun, 13 Jan 2013 12:13:43 +0000

> I teraz pytania - czy da się coś zrobić, aby w trybie normalnym działało
> tak, jak teraz w awaryjnym? I dlaczego tak się dzieje? Czy system nie
> wykorzystuje tej uszkodzonej karty? Czy są jakieś programy do
> diagnostyki? - wszelkie programy diagnostyczne z biosu nie wykazują
> żadnych błędów. Czy ma sens samemu grzebać w laptopie - da się w tym
> modelu po prostu wymienić kartę lub pamięć? Moje doświadczenia z
> grzebaniem w lapkach skończyły się, gdy pojawiły się ekrany 16:9, więc
> dosyć dawno...

Przypuszczalnie zapchane chlodzenie spowodowalo odklejenie sie Gpu od
plyty glownej. Dla pewnosci mozesz zamienic kosci Ramu miejscami, ale te
czesto sie nie psuja. Co zrobic? Jesli masz w sobie zylke odkrywcy
mozesz grzac to w piekarniku lub opalarka. Jesli nie, czeka Cie wymiana
plyty albo przelutowanie Gpu w serwisie.

--
Pozdr