Re: monitorowanie stanu dysków

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Fri, 11 Jan 2013 17:19:47 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 11 Jan 2013 13:49:46 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<4sn95y5yd9g1$.1qwirym07qse9$.dlg_at_40tude.net>
 od qrt <m_at_il.jakis> :
>Witam
>

>możecie polecić coś sprawdzonego do monitorowania stanu dysków?
>
>Tak co by mnie informował w jakim stanie jest dysk i ze należało by sie
>zatroszczyć o jego wymianę.
>
>używałem dawno temu czegoś takiego jak HDD Health ale dysk mi padł o on
>nawet nie raczył mnie poinformować o zbliżającej sie katastrofie.
>
>Program nie musi mieć dzisiątek niezrozumiałych wykresów i kontrolek - musi
>poprostu rzetelnie informować o tym ze warto pomyśleć o następcy lub szybko
>robić backup :)
>
>pod windows.

Crystaldiskinfo, powiadomienie mailowe i sporo innych opcji alertów,
program ciągle rozwijany:
http://sourceforge.jp/frs/redir.php?m=jaist&f=%2Fcrystaldiskinfo%2F57651%2FCrystalDiskInfo5_2_2.zip
Dobrze by było od czasu do czasu uruchamiać autotesty dysku(np. z
Gsmartcontrol):
http://prdownload.berlios.de/gsmartcontrol/gsmartcontrol-0.8.7-win32.zip?download
Linki do wersji portable

--
"To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
			Stanisław Lem - Altruizyna.