monitorowanie stanu dysków

Autor: qrt <m_at_il.jakis>
Data: Fri, 11 Jan 2013 13:49:46 +0100

Witam

możecie polecić coś sprawdzonego do monitorowania stanu dysków?

Tak co by mnie informował w jakim stanie jest dysk i ze należało by sie
zatroszczyć o jego wymianę.

używałem dawno temu czegoś takiego jak HDD Health ale dysk mi padł o on
nawet nie raczył mnie poinformować o zbliżającej sie katastrofie.

Program nie musi mieć dzisiątek niezrozumiałych wykresów i kontrolek - musi
poprostu rzetelnie informować o tym ze warto pomyśleć o następcy lub szybko
robić backup :)

pod windows.