Re: Tanie barebone

Autor: Gil <gilboa_at_gaz.pl>
Data: Fri, 11 Jan 2013 19:18:24 +0100

In article <50f01420_at_news.home.net.pl>, bachus_at_post.pl says...

> Witam.
>
> Szukam tanich barebone - wszystko-w-jednym-PC. Moje wymagania
> to:
> - min. 2GB RAM (najlepiej, jak 4GB),
> - chociaż te 80GB dysku,
> - min. dualcore Atom.
> - obsługa Windows 7 (ew. W2k3),
> - port LAN.
> Zastosowanie: monitoring box. Mam oprogramowanie od Level Platforms,
> wymaga między innymi boxa z Windowsem. Obecnie stosuję jakieś stare
> komputery Compaq, ale jest to upierdliwe... i brzydkie. Chcę to zastąpić
> czymś zgrabnym, na zasadzie:
> [...]

Bierz i się nie zastanawiaj.
Musisz co prawda dokupić dysk i pamięć (możesz 4GB)
Ja Zotaca na Atomie 2x1.66 ujeżdżam od 2 lat. Jest super i tani w
eksploatacji. Jest na tyle dobry, że przez 2 lata Intel nie dał lepszej
oferty bo zagroziło by to droższym segmentom sprzedaży.
Nawet grać możesz w gry tak do 2007 3D
Zotac ZBOXSD-ID13-BZotac ZBOXSD-ID13-B