Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: aL <bigalex_at_wp.pl>
Data: Wed, 09 Jan 2013 02:06:58 +0100

W dniu 2013-01-08 21:43, chwdp pisze:

> powtorze :
>
> http://img38.imageshack.us/img38/4039/track2f.jpg

> ten sam odbiornik, ta sama lokalizacja. slad zapisany z marszu i jazdy
> autem. teraz zastanow sie jakie wyniki w pomiarach dostaniesz podczas
> czynnosci ktora sobie kolega zmyslil.
> kazdy odbiornik ma tendencje do chodzenia w miejscu.

Ja ci mogę odpowiedzieć jaki wynik uzyskałem w zamkniętym pomieszczeniu
po całych 12 minutach uśredniania pozycji odczytywanych przez mój odbiornik
GPS w tablecie przy użyciu 4 satelitów z 8 w zasięgu. Odchylenie
od punktu, w którym leżał tablet w stosunku do wyznaczonego przez
wbudowany odbiornik wyniosło niecałe 6 metrów. Na otwartej przestrzeni nie
musiałbym nawet tego robić. I jeszcze jedno - przeczytaj sobie o chipie w
swoim sprzęcie, jego przeznaczeniu i statycznej nawigacji.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.