Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007_at_gmail.com>
Data: Tue, 8 Jan 2013 17:06:01 -0800 (PST)

RadoslawF

>Zakłada że proponowanym, pojedź innym i sprawdź co on na to.

Mowisz o nawigacji samochodowej. Watpie zeby on do tego geotagowania ogrodu uzywal czegos takiego.

Jesli jednak zabierzesz tego gpsa na spacer to zobaczysz, ze tych kilkusetmetrowych odchylen raczej nie ma. Jakis czas temu nagralem na potrzeby innej dyskusji przejazd motocyklem po parkingu.

Oto nagranie z kamery:
https://picasaweb.google.com/iguan007/Rozne#5416815379655648002

A oto log gps: https://picasaweb.google.com/iguan007/Rozne#5416815414664819250

Moze ja mam jakis wspanialy gps, a moze straszenie kilkusetmetrowymi odchyleniami (zebranymi z calodziennego lezenia gps w budynku) to troche przesada. Co zreszta widzimy na drugim obrazku ktory chwdp przedstawil.

Pozdrawiam,

Iguan

-
Iguan007