Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: Uncle Pete <pkozarzewski_at_isppan.waw.pl>
Data: Tue, 08 Jan 2013 02:42:30 +0100

> Strata czasu, jeden rdzeń to wydajność Celerona 900MHz które zresztą
> wkładano do pierwszych wersji Eee. Atom to jeden wielki kit marketingowy
> wykorzystujący przyzwyczajenie ludzi do porównywania taktowania
> procesorów. W rzeczywistości wypada dużo, dużo gorzej.

Ale MS Office działa całkiem przyzwoicie, ba, nawet da się odpalić
Photoshopa. Poza tym netbooki mają jedną zaletę w stosunku do
ultrabooków - są odczuwalnie lżejsze. Co mi realnie doskwiera w netbooku
- za mała rozdzielczość (szczególnie w pionie - podziękować modzie na
panoramiczne ekrany). Wszystko zależy od tego, kto co potrzebuje, ale
jak ktoś chce mieć bardzo lekki komputer, na którym można korzystać z
niezbyt wymagającego oprogramowania, to IMHO netbuk nadal jest dobrym
wyborem.

Piotr