Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Mon, 07 Jan 2013 19:56:23 +0100

Dnia 2013-01-07 19:21, Użytkownik aL napisał:

> Dla profesjonalnych fotografików.

GPS dla profesjonalnych fotografików ?
Niemożliwe, znajomy profesjonalista po wypstrykaniu karty pamięci
wyjmuje ją, opisuje i chowa. I ten opis dołączony do karty a potem
do katalogu na dysku jest dla niego wystarczający, pozycji z GPSa
nie potrzebuje.

> [...]
> terenu o różnych porach dnia, itd. Oczywiście mógłby robić to używając
> wypasionej lustrzanki z 50 obiektywami, laptopem z dotykowym ekranem,
> pro odbiornikiem GPS i paroma innymi urządzeniami, ale apokojnie
> wystarcza mu do tego tablet, zastępujący szkicownik z dołączonym
> aparatem. Na tablecie ma wszystko w jednym urządzeniu.
> Do użytku w szpitalach lub aptekach tablet nie musi posiadać 12
> Megapikselowej
> matrycy i obiektywu z napisem Leica, bo spokojnie wbudowana kamera sprawdzi
> się jako skaner do odczytu kodów z opakowań do lekarstw lub kodów z karty

Dzięki, ale liczyłem jednak na informację do czego ty potrzebujesz
lub będziesz potrzebował lokalizacji każdej fotki.

> Ograniczenia w pracy, z myślą o której nie powstały tablety.

Komputery i ich odmiany należały dotychczas do narzędzi uniwersalnych
w których o nowych zastosowania decydowało dostępne oprogramowanie.
Myślisz że tablety nie załapią się do tej grupy ?

> Generalnie 90% PC-tów w domach służy właśnie do tego.
> Pozdrawiam

Każdemu wolno kupić superkomputer, postawić w przedpokoju
i przykryć serwetką coby się nie zakurzył. Ja rozpatruje jednak
możliwości sprzętu a nie tylko umiejętność jego wykorzystania
przez przypadkowego nabywcę. Podobnie jest w motoryzacji gdzie
poza pojemnością i mocą silnika podaje się też prędkość
maksymalną nie przejmując się że typowy nabywca tyle nie
pojedzie bo raz nie umie, dwa boi się a trzy nie wolno tak
szynko jeździć po drogach publicznych a nie publicznej nie
ma w okolicy.

Pozdrawiam