Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Mon, 07 Jan 2013 19:12:04 +0100

W dniu 2013-01-07 17:34, Jakub Jewuła pisze:
> Pokaralo mnie - kupilem Radeona HD6870 coby sprawdzic czy CUDA czyni cuda.
>
> I teraz siedze jak ... od rana i szukam sterownikow w krotych byloby
> wsparcie dla OpenCl i CUDA.
>
> Po prostu KURWICY mozna dostac. Ostatnie sterowniki (XP 32) nie zawieraja
> ani jednego ani drugiego. Wyszperalem jakies suchary sprzed dwoch lat w
> ktorych bylo OpenCL - dziala ladnie.

APP SDK - OpenCL masz jako osobny pakiet tu:
http://developer.amd.com/tools/heterogeneous-computing/amd-accelerated-parallel-processing-app-sdk/downloads/

ale nadal to jest od NT 6.x w górę. Do OpenCL po archaicznym WindowsXP
jesteś skazany na stare sterowniki/stare SDK. Ale i to niewiele pomoże,
bo GPGPU pod WindowsXP działa po prostu źle - cały podsystem GUI i
współdzielenia zasobów przez sterowniki jest tam tak napisany, że
obliczenia blokują praktycznie możliwość normalnego korzystania z GUI.
Pod NT6.x i linuksem to nie występuje, co więcej mając w tle obliczenia
rozproszone GPGPU można niejednokrotnie o tym zapomnieć i grać w 3D, a
obliczenia nadal są prowadzone, tyle że z mniejszą wydajnością.
Trzeba po prostu pogodzić się z faktem, że WindowsXP umarł jako system
dla multimediów i nowych technologii - w końcu Microsoft celowo nie
wydał pod niego nawet DX10.

> Ale CUDA za uja. NIE MA.
> Googlowanie daje oczywiscie milion linkow w ktorych mozna wyczytac
> ze karta wspiera CUDA

To podaj tu chociaż z 10 pierwszych.

> hahaha chyba pojde po siekiere i zalatwie sprawe ;)

Nie rób tego. To tylko karta graficzna głupio wybrana. Inni w podobny
sposób zainwestowali w Amber Gold czy inne systemy argentyńskie ;>

> Moze ktos walczyl z tym samym problemem?

        Tak - przed wyborem karty graficznej używajÄ…c np: google.

--
/MB