Chyba mnie uj strzeli z HD6870...

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Mon, 7 Jan 2013 17:34:31 +0100

Pokaralo mnie - kupilem Radeona HD6870 coby sprawdzic czy CUDA czyni cuda.

I teraz siedze jak ... od rana i szukam sterownikow w krotych byloby
wsparcie dla OpenCl i CUDA.

Po prostu KURWICY mozna dostac. Ostatnie sterowniki (XP 32) nie zawieraja
ani jednego ani drugiego. Wyszperalem jakies suchary sprzed dwoch lat w
ktorych
bylo OpenCL - dziala ladnie. Ale CUDA za uja. NIE MA.

Googlowanie daje oczywiscie milion linkow w ktorych mozna wyczytac
ze karta wspiera CUDA hahaha chyba pojde po siekiere i zalatwie sprawe ;)

Moze ktos walczyl z tym samym problemem?

Tak wiem, sterowniki do zasilacza - te akurat mam ok :)