Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Mon, 07 Jan 2013 18:44:26 +0100

Dnia 2013-01-07 17:30, Użytkownik aL napisał:

> Przecież w drugim pytaniu z mojego pierwszego posta dodałem, że sprzęt
> powinien mieć również możliwość zrobienia zdjęcia z tagiem GPS.
> Zaraz napiszesz, ze do netbooka da się podpiąć
> cyfrówkę i zrzucić zdjęcia, a jak w cyfrówce nie ma GPS to zawsze można
> mieć ze sobą oddzielny odbiornik GPS i wklepać z klawiatury pozycję.
> Pewnie można
> zabrać ze sobą również małe biurko i składane krzesło, żeby z całością
> rozłożyć się wygodnie w środku lasu.

Ja odpisałem na ten na który odpisałem a nie na jakiś drugi.
Upierać się przy swoim nie będę bo dla mnie zdjęcia robione
plastikowymi obiektywami to zabawa dla amatorów i nigdy nie
sprawdzałem istnienia aparatów/kamer w netebokach, netbokach
i tabletach pod kątem robienia zdjęć. Dla profesjonalistów są
aparaty nawet z wbudowanym GPSem bądź współpracujące z zewnętrznym.
Natomiast skoro już przyznałeś że potrzebujesz zdjęć z pozycjonowaniem
to zdradź tajemnicę do czego są one potrzebne ?
Pokazując fotki z wakacji na drugim ekranie wyświetlasz mapę
z pozycją na której zostały zrobione ?

> [...]
> rozwiązań z klasycznych komputerów dały narzędzie, które oferuje nowe
> możliwości
> z oprogramowaniem wykorzystującym fuzję rozwiązań stosowanych w rożnych
> wyspecjalizowanych urządzeniach. To nie już w prostej linii kontynuacja
> pomysłu na komputer jaki każdy z nas ma, raczej nowa generacja urządzeń,
> która wyewoluuje w ostatecznej formie w okulary z interfejsem HUD,
> dodatkowymi modułami
> oferującymi funkcjonalność telefonu oraz aparatu lub kamery. Pewnie stanie
> się to perspektywie 5-6 lat i wtedy tablety zakończą swój żywot.

Moim zdaniem nie są bardziej elastyczne.
Są ograniczone niemożliwością skorzystania z bardzo bogatej oferty
softu pisanego na x86. Ten pisany pod ARMy ma jednak spore ograniczenia.
I generalnie tablety sprawdzają się jako narzędzia do oglądania,
przeglądania czy grania a nie do tworzenia.

Pozdrawiam