Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Mon, 07 Jan 2013 16:43:53 +0100

Dnia 2013-01-07 16:28, Użytkownik aL napisał:

> Możesz mi podać listę laptopów sprzed roku, które mają wbudowany
> aparat fotograficzny z opcją tagów GPS, ekranem dotykowym i
> wbudowanym modemem 3G?

Nie mogę, tablety na bazie laptopów maja wbudowane kamerki a nie aparaty
fotograficzne. Różnica wprawdzie tylko w funkcjonalności oprogramowania
ale po co masz płakać że coś jest nie tak. A następnym razem jak
czegoś potrzebujesz to nie zapomnij dopisać do listy oczekiwań.
W twojej poza czasem pracy na baterii był tylko GPS i modem 3G. :-)

> Może właśnie tablety stworzono do mniej typowych zastosowań i znalazły
> swoją niszę.

Z tą niszą to nie byłbym taki pewny. Zwłaszcza ze rozmawiamy w wątku
z którego wynika że tablety wypychają netbooki z rynku czyli z ich
niszy. Więc nie znalazły a zdobywają już istniejącą.

Pozdrawiam