Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 6 Jan 2013 23:58:06 +0100

"astro" napisa³:

> A pracownikow biurowych korzystajacych z Office'a, np dlugo jadacych
> do pracy?

¯e niby czas dojazdu do pracy jest wliczany do czasu pracy? Serio? ;->

> Gdybym teraz planowal zakup czegos mobilnego, 100x bardziej
> preferowalbym
> netbooka za 1 kPLN od iPada za 3 kPLN.
>
> Po prostu dziwia mnie trendy panujace na rynku i wydaje mi sie, ze dla
> sporej grupy ludzi wsrod urzadzen za ok 1kPLN netbook jest o wiele
> lepszym
> wyjsciem.

Jest o wiele lepszym (a w zasadzie w tej chwili jedynym) dla osób, które
musz± korzystaæ z oprogramowania przeznaczonego dla x86 (czyli mówi±c
wprost - g³ównie dla Windows) przy w miarê zno¶nej mobilno¶ci. Dla tych,
których ¿ycie up³ywa w takt wpisów na pejsbuku, wystarczy tablet z
Biedronki. Byle tylko da³o siê na nim podejrzeæ, co te¿ Ziutek z Mañk±
ogl±dali onegdaj na jutubie. Co, jak siê wydaje, jest g³ównym zajêciem
tamtejszej (za przeproszeniem) "spo³eczno¶ci" i z czego skwapliwie
korzystaj± róznej ma¶ci cwaniaczki.
http://di.com.pl/news/47282,0,Chwila_nieuwagi_na_Facebooku_i_mozesz_aktywowac_kosztowna_usluge_SMS_Premium-Anna_Wasilewska-Spioch.html

JoteR