Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat, 05 Jan 2013 14:45:52 -0500

On Sat, 05 Jan 2013 20:31:12 +0100, RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
wrote:

>Dnia 2013-01-05 19:45, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:
>To przykładem trafiłeś jak kulą w płot.
>W podsumowaniu wychodzi że przy dzisiejszych cenach dysku SSD
>za cenę kilkuset złotych zyskujesz szybszy o kilka sekund start
>programu. O szybszej kompilacji sobie darujemy bo to dotyczy
>bardzo wąskiej grupy użytkowników komputerów. I dlatego ja w
>prywatnym komputerze SSD nie posiadam bo wolę te kilkaset złotych
>przeznaczyć na inne wydatki.

a ja sie podpisze pod tym to pisze R.e.m.e.K. ty sobie wydawaj na inne
wydatki, a dla niego (a na pewno dla mnie) cenniejsza jest wygoda
pracy, ktora niewatpliwie te dyski zwiekszaja. to by bylo tyle w tym
temacie, bo widac, ze do kasy sie on, w twoim ujeciu sprowadza. chyba
pozwolisz R.e.m.e.K'owi wydawac kase na to, co mu sprawia przyjemnosc,
nie? <rs>