Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sat, 05 Jan 2013 20:31:12 +0100

Dnia 2013-01-05 19:45, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> Mowa byla o "dziadostwie" SSD i o na ten temat sie wypowiedzialem. SSD
> "czuje sie" caly czas, o tym tez pisalem.

Z twojej strony mowa była poużywaniu i spoglądaniu w tym czasie
z politowaniem na oczekujących na uruchomienie takiej samej aplikacji
z dysku mechanicznego. Kiedy okazało się to nie prawdziwe wyskoczyłeś
z argumentacją o kompilacji. Twoja wiarygodność w tym temacie
spadła dosyć nisko.

> A co mnie procent? Ja to odczuwam i kilka znanych mi osob posiadajacych SSD
> takze.

To gratulacje, tylko dlaczego od razu w dyskusji nie zaznaczyłeś że
tylko ty i kilka znajomych osób. Było by bardziej prawdziwie.

> No i? Co to ma do rzeczy?

To że w podanym przykładzie korzystanie z dobrodziejstwa uruchomienia
programu o sekundę czy dwie kosztuje 400zł.

> Mowa byla o kwotach, ze niby "drogo", podalem przyklad wiekszych kwot i ze
> tez mozna to uzasadnic inaczej niz lansem.

To przykładem trafiłeś jak kulą w płot.
W podsumowaniu wychodzi że przy dzisiejszych cenach dysku SSD
za cenę kilkuset złotych zyskujesz szybszy o kilka sekund start
programu. O szybszej kompilacji sobie darujemy bo to dotyczy
bardzo wąskiej grupy użytkowników komputerów. I dlatego ja w
prywatnym komputerze SSD nie posiadam bo wolę te kilkaset złotych
przeznaczyć na inne wydatki.

Pozdrawiam