Re: Fideltronik UPS Ares 3000 i 1600

Autor: ToMasz <news.neostrada.pl_at_news.neostrada.pl>
Data: Sat, 05 Jan 2013 18:03:10 +0100

W dniu 05.01.2013 17:48, Andrzej W. pisze:
> Witam,
>
> Używał ktoś może zasilaczy z tematu?
> WyglÄ…da to na strasznÄ… prehistoriÄ™, mnie jednak bardziej interesuje
> niezawodność tego sprzętu i możliwości załączonego oprogramowania.
> Ponieważ nie mogę znaleźć zasilacza jaki by mnie zadowolił, szukam
> niezawodnego i bez bajerów, do którego dobuduję swoją logikę. (wątek
> "UPS dla kilku serwerów")

PAmiętam ten wątek, ale Ty chcesz bardzo dużo mocy. Wdzięczne i odporne
na przeróbki są UPsy APC smart, powyżej 1000. Były gdzieś sprawdzone
opisy jak go przerobić w taki sposób, magazynem energii były 2
akumulatory samochodowe. Tak wiec z długą pracą niema problemu, ale
moc.... 1400W spokojnie - więcej - nie wiem.
ToMasz