Re: Komp zatrzymuje sie przy Å‚adowaniu XP

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 3 Jan 2013 23:58:51 +0100

Dnia Thu, 03 Jan 2013 15:31:31 +0100, terjan napisał(a):

> tu nie chodzi o tego konkretnego sprzedawcę bo kupowałem u różnych i
> różnych odstępach czasowych, większość już padła a ja zbieram baty bo
> polecałem je znajomym
>
> sęk w tym że te komputery były już naprawiane bo w tym konkretnym były
> juz kondensatory wymieniane (wyrazne ślady lutowania) a na aukcji
> sprzedawane sÄ… jako "poleasingowe"
>
> inne sztuki padały w dziwaczny sposób nie analizowałem tego bo sprzęt
> szedł na śmieci a ktoś kupował za nowy

Ja w sytuacjach zakupów używanego sprzętu, co do którego nie jestem pewien
co i jak, to znajomych solennie ostrzegam o możliwych kłopotach. Jeżeli
kupiłbym sprzęt z widocznymi śladami napraw, a w opisie nie było by o tym
słowa, to bym go zwrócił. Oczywiście - zaraz po tym, jak bym się strzelił w
czaszkę za zakup u artysty płodzącego tak cudne opisy. :)

[ Flaszka wódki jest jak kobieta: przyciąga wzrok od pierwszego            ]
[ wejrzenia, a czy jest dobra, czy beznadziejna poznajesz dopiero rano.    ]
[                                                     (znalezione w necie) ]