Re: Komp zatrzymuje sie przy Å‚adowaniu XP

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Wed, 02 Jan 2013 22:47:00 +0100

> przy okazji: kolejny raz okazuje się że to gówno z allegro sprzedawane w
> masowych ilościach bynajmniej sprzętem polisingowym nie jest tylko
> poserwisowym,

Czy ja wiem, w ostatnich latach kupiłem na Allegro kilka sztuk Delli SFF
i USFF dla siebie, rodziców i znajomych i wszystkie są OK, żadnych
wybrzuszonych kondensatorów wszystko działa bez zastrzeżeń, w jednym
padł port Ethernet ale w tym samym czasie padł router i karta sieciowa
na USB więc przyczyna raczej była z zewnątrz. Teraz na bieżąco używam
SX260 i 745 bez najmniejszych zastrzeżeń. Jedyny problem miałem z
zewnętrznym zasilaczem, który nie lubi być wciśnięty w ciasny róg bo się
przegrzewa i wyłącza ale działa już kilka lat więc to kwestia nie awarii
tylko potrzeby odpowiedniego chłodzenia.