Re: Komp zatrzymuje sie przy Å‚adowaniu XP

Autor: terjan <zef_at_nono.pl>
Data: Thu, 03 Jan 2013 15:31:31 +0100

W dniu 2013-01-02 21:28, Przemysław Ryk pisze:
> Dnia Wed, 02 Jan 2013 19:56:04 +0100, terjan napisał(a):
>
> (ciach…)
>
> Szczerze mówiąc, to patrząc już na samą treść ogłoszenia odechciewa się tam
> jakichkolwiek zakupów dokonywać…

tu nie chodzi o tego konkretnego sprzedawcę bo kupowałem u różnych i
różnych odstępach czasowych, większość już padła a ja zbieram baty bo
polecałem je znajomym

sęk w tym że te komputery były już naprawiane bo w tym konkretnym były
juz kondensatory wymieniane (wyrazne ślady lutowania) a na aukcji
sprzedawane sÄ… jako "poleasingowe"

inne sztuki padały w dziwaczny sposób nie analizowałem tego bo sprzęt
szedł na śmieci a ktoś kupował za nowy