Re: Jak to jest z wbudowana grafikÄ…?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Tue, 01 Jan 2013 22:59:09 +0100

> Przyjrzyj się jeszcze raz tej karcie - większość niskoprofilowych to są
> albo karty z DMS59 i odpowiednim kablem na 2x DSUB albo 2x DVI, albo też
> karty z typowym DVI + dsub na kablu poza obrysem PCB.

Karta którą mam w tej chwili ma gniazdo "DVI-I Dual Link" czyli jak
rozumiem pozwala podłączyć monitor przez DVI albo przez przejściówkę
D-Sub ale tylko jeden na raz.

Czyli jak kupie taka kartÄ™:
http://allegro.pl/radeon-hd4350-512mb-dvi-hdmi-lowprofil-i2901002403.html

to drugi monitor podłączę takim kablem?:
http://allegro.pl/kabel-dvi-hdmi-dvi-hdmi-m-m-5m-5-m-full-hd-i2848054882.html

Rzeczywiście, rozdzielacz o którym pisałem był DMS59 tylko sprzedawca
błędnie zalecał go do karty z DVI którą sprzedawał.