Re: Jak to jest z wbudowana grafikÄ…?

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Tue, 01 Jan 2013 16:04:40 +0100

W dniu 2013-01-01 02:57, Padre pisze:

> Na allegro są rozdzielacze DVI na dwa monitory do kart ATI, nie zależy
> mi na pracy jednocześnie na dwóch monitorach tylko żeby na komputerze
> były dwa systemy i każdy żeby miał swój domyślny monitor, czy DVI
> obsługuje dwa monitory czy dotyczy to tylko konkretnych kart?

Chyba pomyliło Ci się DVI z DMS59/60 jakie były stosowane w
niskoprofilowych kartach, zwłaszcza z Abrandów IBM/HP/Dell itp.
Mimo podobnej wymiarowo wtyczki to zupełnie różne kable! Spójrz choćby
na układ pinów - jest pełny, bez typowego dla DVI płaskiego styku.

> Widzę w sprzedaży za grosze karty Ati z wyjściem DVI i HDMI, doczytałem,
> że do HDMI można podłączyć monitor DVI przez przelotkę, tylko czy ta
> karta nie każe mi odłączyć jednego monitora?

Nie każe. Ma dwa RAMDACi i jak najbardziej obsługuje pracę dwumonitorową
jako osobne desktopy lub klonowanie.

> Mam ograniczone pole manewru bo karta musi być Low Profile i mam w
> komputerze tylko jedno gniazdo PCI-E

Przyjrzyj się jeszcze raz tej karcie - większość niskoprofilowych to są
albo karty z DMS59 i odpowiednim kablem na 2x DSUB albo 2x DVI, albo też
karty z typowym DVI + dsub na kablu poza obrysem PCB.

--
/MB