Re: UPS dla kilku serwer贸w.

Autor: Andrzej W. <awa_wp.a_to_wytnij._at_wp.pl>
Data: Mon, 31 Dec 2012 11:58:04 +0100

W dniu 2012-12-31 10:52, DooMiniK pisze:> Kilka serwer贸w... Ma艂o danych.
> - podaj ile maksymalnie pobieraj膮,
> - sprawd藕 ile wynosi czas startu serwer贸w i czas wy艂膮czenia serwer贸w
> (偶eby UPS utrzyma艂 sprz臋t przy wy艂膮czaniu i by艂 zabezpieczony na
> standardow膮 akcj臋, czyli powr贸t pr膮du na minut臋 - czylio znowu
> utrzyma艂 na czas w艂膮czenia i wy艂膮czenia).
>
> BUD呕ET. Ani s艂owa o tym. Mo偶e lepiej jaki艣 standardowy APC (min. 3k) z
> dodatkowym zarz膮dzalnym PDU? (jaki艣 Expert Power Control 8210 / 8211
> czy cu艣). Pami臋taj, 偶e wypada do UPS wpi膮膰 jeszcze switch, router itd.,
> 偶eby艣 mia艂 jak tym zdalnie zarz膮dza膰 ;-)

Te wszystkie analizy mam ju偶 za sob膮 i st膮d si臋 wzi臋艂o te 3000VA w moim
pytaniu.
Teraz szukam dodatkowej funkcjonalno艣ci, kt贸ra dla mnie jest oczywista w
takich zastosowaniach (ups dla kilku maszyn) ale dla producent贸w
zasilaczy ju偶 wida膰 nie.
Co do bud偶etu, jako in偶ynier oceniam koszt przej艣cia z RS na LAN w
zasilaczu na jakie艣 100-200 PLN, wiec jestem sk艂onny dorzuci膰 jakie艣 2k
PLN wi臋cej do gotowego rozwi膮zania.

--
Pozdrawiam,
Andrzej