Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Thu, 27 Dec 2012 21:54:29 +0100

Dnia 27 Dec 2012 20:31:27 GMT, PK napisa艂(a):

> T臋 odpowied藕 proponujesz jako merytoryczn膮 czy kulturaln膮? :)

To nie odpowiedz, to pytanie czy masz problem z tym, gdzie piszesz. Bo z
Twojego pytania wynika, ze tak. Chyba dosc jasno sie wyrazilem?

> Ale co wykaza艂?
> S艂owo przeciw s艂owu. To 偶e bardziej lubisz aL'a nie oznacza, 偶e to on
> m贸wi prawd臋. To nie tak dzia艂a.

Slowo kogos kto pisze zgodnie z logika i sensem (moja zona tez jest
ksiegowa) kontra slowo kogos kto pisze nielogiczne "widzimisie" i z kim nikt
poza nim samym sie nie zgadza. Tak to dziala.

> Czy jeste艣 finansist膮 lub posiadasz na tyle g艂臋bok膮 wiedz臋 amatorsk膮,
> 偶e mo偶esz zweryfikowa膰 prawdziwo艣膰 naszych tez? Bo je艣li tak, to zr贸b
> to i wyja艣nij sytuacj臋. A jak nie, to po prostu nie wyskakuj :).

Trzeba bys finansista, zeby wiedziec, ze bieganie po firmie ksiegowej z
laptopem pelnym cennych danych jest bzdura lub incydentalnym wybrykiem
godnym kary?

> Naprawd臋 wzruszy艂a mnie ta historia o omnibusie, kt贸ry si臋 na wszystkim
> zna. Jeste艣my na usenecie. Ogromna wi臋kszo艣膰 pisz膮cych tu os贸b, to
> komputerowcy i informatycy. I to oni si臋 wypowiadaj膮 na temat ksi膮偶ek,
> kwiatk贸w, samochod贸w i finans贸w. Patrz膮c na Twoje wypowiedzi strzelam,
> 偶e jeste艣 komputerowcem z zawodu, wykszta艂cenia i zainteresowania.
> Je艣li Ci z tym dobrze, to brawo.

O prosze, jestes tez psychologiem i jasnowidzem, klekajcie narody!

> Nieszcz臋艣cie tej sytuacji polega na tym, 偶e ja jestem finansist膮
> z zawodu, programist膮 z zami艂owania i "艣ci艣lakiem" z wykszta艂cenia,
> a w wolnych chwilach zapalonym rowerzyst膮 i fotografem. I na te tematy
> si臋 wypowiadam, a Ty m贸g艂by艣 (gdyby艣 umia艂) po prostu testowa膰 moj膮
> wiedz臋.

Jak mozna testowac teoretyzowanie wg swojego widzimisia?

> A je艣li w g艂owie Ci si臋 nie mie艣ci, 偶e kto艣 mo偶e mie膰 szerokie
> zainteresowania i zna膰 si臋 na wielu rzeczach w stopniu wystarczaj膮cym
> do stosunkowo p艂ytkich dyskusji na usenecie, to mog臋 Ci tylko
> poradzi膰 dobr膮 ksi膮偶k臋 i wi臋cej luzu. I tyle ode mnie, bo w艂a艣nie
> id臋 si臋 uczy膰 nowych rzeczy (kolejnych! niebywa艂e!).

Ucz sie, ucz. Z pewnoscia kiedys Ci sie to przyda, moze nie w pracy, ale na
grupach dyskusyjnych na pewno!

ps. w niektorych watkach narzekales OIDP na brak kasy czy niskie zarobki,
jakimze to cudem bedac finsansista i omnibusem masz takie problemy?

--
pozdro
R.e.m.e.K