Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 27 Dec 2012 20:31:27 GMT

On 2012-12-27, R.e.m.e.K <go_at_dev.null> wrote:

> Masz problemy z ogarnieciem gdzie piszesz?

T臋 odpowied藕 proponujesz jako merytoryczn膮 czy kulturaln膮? :)

> Jasne. Kolejny przyklad brylowania skrzyzowanego z trollingiem. Wlasnie aL
> wykazal, ze bredzisz.

Ale co wykaza艂?
S艂owo przeciw s艂owu. To 偶e bardziej lubisz aL'a nie oznacza, 偶e to on
m贸wi prawd臋. To nie tak dzia艂a.

Czy jeste艣 finansist膮 lub posiadasz na tyle g艂臋bok膮 wiedz臋 amatorsk膮,
偶e mo偶esz zweryfikowa膰 prawdziwo艣膰 naszych tez? Bo je艣li tak, to zr贸b
to i wyja艣nij sytuacj臋. A jak nie, to po prostu nie wyskakuj :).

BTW:
Naprawd臋 wzruszy艂a mnie ta historia o omnibusie, kt贸ry si臋 na wszystkim
zna. Jeste艣my na usenecie. Ogromna wi臋kszo艣膰 pisz膮cych tu os贸b, to
komputerowcy i informatycy. I to oni si臋 wypowiadaj膮 na temat ksi膮偶ek,
kwiatk贸w, samochod贸w i finans贸w. Patrz膮c na Twoje wypowiedzi strzelam,
偶e jeste艣 komputerowcem z zawodu, wykszta艂cenia i zainteresowania.
Je艣li Ci z tym dobrze, to brawo.

Nieszcz臋艣cie tej sytuacji polega na tym, 偶e ja jestem finansist膮
z zawodu, programist膮 z zami艂owania i "艣ci艣lakiem" z wykszta艂cenia,
a w wolnych chwilach zapalonym rowerzyst膮 i fotografem. I na te tematy
si臋 wypowiadam, a Ty m贸g艂by艣 (gdyby艣 umia艂) po prostu testowa膰 moj膮
wiedz臋.
A je艣li w g艂owie Ci si臋 nie mie艣ci, 偶e kto艣 mo偶e mie膰 szerokie
zainteresowania i zna膰 si臋 na wielu rzeczach w stopniu wystarczaj膮cym
do stosunkowo p艂ytkich dyskusji na usenecie, to mog臋 Ci tylko
poradzi膰 dobr膮 ksi膮偶k臋 i wi臋cej luzu. I tyle ode mnie, bo w艂a艣nie
id臋 si臋 uczy膰 nowych rzeczy (kolejnych! niebywa艂e!).

pozdrawiam,
PK