Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 27 Dec 2012 00:50:05 GMT

On 2012-12-26, aL <bigalex_at_wp.pl> wrote:
> Tak si臋 sk艂ada, 偶e mam g艂贸wn膮 ksi臋gow膮 w domu i wiem, jak wygl膮da艂a i

Tak tak. Zawsze na usenecie znajdzie si臋 g艂贸wna ksi臋gowa w domu lub
kolega, kt贸ry polecia艂 na ISS.

> wygl膮da jej praca na tym stanowisku w du偶ych firmach. Informacje
> ksi臋gowe s膮 danymi wra偶liwymi i dost臋p do ich ca艂o艣ci ma bardzo

Informacje ksi臋gowe nie s膮 danymi wra偶liwymi, bo tym terminem
okre艣la si臋 dane osobowe.

Dane ksi臋gowe s膮 niejawne, ale nie l膮duj膮 po ka偶dym spotkaniu
w 偶adnej niszczarce (przeciwnie: s膮 rozsy艂ane do organu nadzoruj膮cego,
audytora, g艂贸wnych udzia艂owc贸w, pracownik贸w itp). Chyba naogl膮da艂e艣 si臋
jakich艣 film贸w.
Chyba 偶e firma "g艂贸wnej ksi臋gowiej, kt贸r膮 masz w domu" publikuje
nieprawdziwe wyniki finansowe i wiedz膮 o tym tylko wspomniane 3 osoby
(co jest ma艂o prawdopodobne, ale jednak wykonalne). W takim razie
radzi艂bym nie chwali膰 si臋 tak膮 wiedz膮 w Internecie (nawet je艣li bardzo
chcesz zab艂ysn膮膰 w dyskusji).

pozdrawiam,
PK