Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sat, 22 Dec 2012 14:20:35 +0100

On 2012-12-22 13:30, PK wrote:
[.....]
> No i czego to dowodzi, 偶e "dosy膰 d艂ugo pracowa艂e艣 w 2 mi臋dzynarodowych
> korporacjach"? W og贸le komu chcesz tym zaimponowa膰...? :/
Ja nikomu nie chc臋 imponowa膰. A czego to dowodzi? Wedle mojego
do艣wiadczenia dowodzi tego, 偶e wypisujesz po prostu brednie o ksi臋gowych
kt贸rzy musz膮 chodzi膰 na spotkania z komputerem. :-D

> Zreszt膮 wcale si臋 nie dziwi臋, 偶e nie miewasz takich spotka膰, je艣li
> jeste艣 programist膮. Istniej膮 tak偶e inne zawody :).
I co, w艣r贸d tych innych zawod贸w ksi臋gowi stanowi膮 grup臋 kt贸ra musi lata膰
na spotkania z komputerami? :-D Dodam jeszcze, 偶e wielokrotnie bra艂em
udzia艂 w spotkaniach dzia艂u w kt贸rych opr贸cz soft艂erowc贸w uczestniczyli
in偶ynierowie elektronicy, in偶ynierowie mechanicy, jaki艣 managier albo
dw贸ch i nikt nie potrzebowa艂 komputera. Oczywi艣cie wszyscy ci ludzie
pracuj膮 w *biurach*. I opr贸cz softu specjalistycznego systematycznie
u偶ywaj膮 te偶 oprogramowania *typowo biurowego* jakim jest OpenOffice. :-D