Re: Wymiana sprzętu

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Sat, 15 Dec 2012 19:17:08 -0000

"Chris" <chris_at_spam.pl> wrote in message
> Asus i GB stabilna .... hahaha dobry dowcip :)

kazdy zestaw mozna spieprzyc, 99% zestawow mozna poustawiac tak zeby
byly stabilne

plyt asusa i gigabyte uzywam od 10 lat i jakos nie mialem specjalnych
problemow ze stabilnoscia (chociaz jeden p5q mi kiedys zdechl) ani w
swoim ani w zadnym komputerze ktory zlozylem

za to np. msi, zwlaszcza tanie kosztowaly mnie juz sporo zdrowia

proponuje raczej skupic sie na wybraniu plyty popularnej bo jest to
jakas gwarancja ze w razie ew. problemow nie zostanie sie na lodzie