Re: Stawianie systemu na macierzy RAID z dwóch SSD

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Mon, 17 Dec 2012 16:48:47 -0000

"micz" <michalponiedzielski_at_gmail.com> wrote in message
> Mam jednego Intela SSD 520 120GB na którym postawiłem win7x64. Chciałbym
> dokupić drugiego intela, spiąć je w RAID-0 i postawić na tej macierzy system.

szybki dysk systemowy wiele ci tu nie da, a system na raid z domowych
podzespolow
bedzie cie prawdopodobnie kosztowal wiecej czasu niz ci go zaoszczedzi

> Wyszły już ponoć sterowniki Intelowskie pozwalające spinać SSD w raid, ale nie
> doszukałem się informacji na temat tego, czy taki setup można potraktować jako
> dysk systemowy.

od zawsze mozna to zrobic, jedyne co wyszlo to obsluga trim w raid

generalnie sugerowalbym poprostu dac drugi dysk na ktorym bedziesz trzymal dane
a aplikacje zainstalowac na dysku systemowym, spinanie tego na oko zbyt
wiele nie poprawi