Re: Stawianie systemu na macierzy RAID z dwóch SSD

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Mon, 17 Dec 2012 16:39:56 -0000

"micz" <michalponiedzielski_at_gmail.com> wrote in message
> Dzięki za odpowiedzi, ale podstawowe pytanie pozostaje bez jasnej odpowiedzi
> chyba: Czy jest MOŻLIWA instalacja SYSTEMU na macierzy RAID-0 złożonej z dwóch
> dysków SSD?

co do zasady tak, szczegolow poszukaj w informacjach o plycie glownej

> Czy nie będzie jakiegoś cudowania ze sterownikami ("goły" komputer
> bez systemu nie zobaczy macierzy, albo jakieś takie podobne cyrki).

sterowniki do raid zazwyczaj trzeba wrzucic

> Co do wydajności, to przeglądałem kilka testów i wydajność takiej macierzy
> jest wg. nich grzechu warta. I na pewno tańsze to rozwiązanie niż wyczesany
> pojedynczy SSD.

teoretycznie, w praktyce trzeba wziac pod uwage ze tanie ssd moga nie byc
specjalnie niezawodne

ramdysk - rzad wielkosci szybciej
http://imageshack.us/photo/my-images/855/clipboard01fpq.jpg/