Re: Tablet, wszystkomający

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sun, 16 Dec 2012 14:43:49 +0100

Dnia 2012-12-11, o godz. 22:01:31
Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px> napisał(a):

> Coś mi się wydaje, że jedynym motorem tej przydługiej dyskusji jest
> użyte przeze mnie nieopatrznie słówko "nienormalny". No więc
> wyjaśniam, że chodziło li tylko o przenośnię, w sensie - że jest to
> usługa wymagająca spełnienia szeregu nietypowych warunków i
> pogodzenia się z pewnymi ograniczeniami funkcjonalnymi, w odróżnieniu
> od usługi, która zadziała na masowo dostępnym sprzęcie tudzież nie ma
> żadnych nieprzyjemnych ograniczeń funkcjonalnych :-). I myślę, że na
> tym możemy temat zamknąć.

No ale takie coś co opisałeś dotyczy praktycznie każdej usługi. ;-)( Bp
np. u innego operatora żeby skorzystać z jego szybkiego netu też musisz
mieć konkretny telefon czy modem. Nie każdy - bo np. okaże się że tani
telefon nie ma jakiegoś potrzebnego zakresu. Co mi np. LTE w Plusie jak
moja Nokia 6310i nawet 3G nie obsługuje? Czy to ma powodować że ten net
LTE jest jakiś dziwny? Nie. Choć nie zadziała na "masowo dostępnym
sprzęcie". Warunki Aero nie są jakieś nietypowe - są typowe dla
tej usługi. ;-)

Zdrówko