Re: Tablet, wszystkomający

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue, 11 Dec 2012 22:01:31 +0100

Dnia Tue, 11 Dec 2012 19:47:54 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> Dnia 2012-12-10, o godz. 23:16:46
> Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px> napisał(a):

[...]
> Jakoś nie zauważyłem bym miał jakiś specjalny sprzęt. Mam po prostu
> sprzęt spełniający warunki które wymienił operator. Tylko tyle. I te
> warunki nie powodują że jest to coś nienormalnego co mi się sugeruje.
> Potrzebny jest sprzęt o jasno zdefiniowanych wymigach. I tyle.
[...]
> Ależ to oczywiste. I to że operator stara się zminimalizować swoje
> koszty nie jest niczym dziwnym. Jednak nadal nie powoduje to że usługa
> jest "nienormalna".

Coś mi się wydaje, że jedynym motorem tej przydługiej dyskusji jest
użyte przeze mnie nieopatrznie słówko "nienormalny". No więc wyjaśniam,
że chodziło li tylko o przenośnię, w sensie - że jest to usługa
wymagająca spełnienia szeregu nietypowych warunków i pogodzenia się z
pewnymi ograniczeniami funkcjonalnymi, w odróżnieniu od usługi, która
zadziała na masowo dostępnym sprzęcie tudzież nie ma żadnych
nieprzyjemnych ograniczeń funkcjonalnych :-). I myślę, że na tym możemy
temat zamknąć.

Pozdrawiam.

--
M.