Re: krzaczki w postach grup dyskusyjnych

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 16 Dec 2012 13:18:09 +0100

> Dla precyzji - mówię o gestach myszy. Używam "od zawsze":

No, załapałem. Ja się produkuję na laptopie, a dotykowy ekran miewałem i
mam tylko w telefonach. W przeglądarce zdarzało mi się instalować
rozszerzenie z gestami, ale nie byłem w stanie przywyknąć.

> Jakby co, pisz na priv, może coś ciekawego ci podpowiem w 40Tude.

Dzięki, ale już odpuściłem. Zainteresowałem się, bo często polecany i
pewnie dużo 'lżejszy' niż 'ciężarny' Thunderbird, ale skoro już nie
rozwijany od pięciu lat i do tego beta, to wolę TB.
W tej chwili subskrybuję 8 grup, ale widzę, że połowa już na wymarciu,
bo np. żadnego tematu z tego miesiąca, albo ledwie cztery (pl.rec.foto),
więc je usunę, a może dojdzie jakaś jedna, więc stanie na pięciu.

> Ale poza tym stabilny jak skała.

Thunderbird też jest stabilny, tylko pożera RAM jak szatan. ;)

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$