Re: krzaczki w postach grup dyskusyjnych

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 16 Dec 2012 11:53:13 +0100

> No, mamy wst臋pne k艂ody pokonane. I co my widzimy, prosz臋 wycieczki?
> 1. Nie ma kolorowania t艂a, rubryk, czcionek
> 2. Nie ma wyboru czcionek i ich wielko艣ci, zar贸wno w polach edycji,
> wy艣wietlania jak i w polach listy grup i listy news贸w.

Ale s膮 np.: Narz臋dzia --> Dodatki, a tam: Pobierz dodatki, Rozszerzenia,
Wygl膮d (motywy, ja np. lubi艂em "Office Black", teraz mam domy艣lny), no i
Wtyczki.

> 3. Brak gest贸w i skr贸t贸w klawiszowych.

Gesty 鈥 by膰 mo偶e jaka艣 wtyczka to za艂atwia, ale to ma sens chyba tylko w
przypadku tablet贸w? W Firefoksie, jak go jeszcze u偶ywa艂em, by艂 od gest贸w
dobry Add-on, ale nie mog艂em/nie chcia艂o mi si臋 ich nauczy膰.

> 4. Brak mojego ulubionego uk艂adu paneli.

Klasyczny jest najlepszy. :)

> 5. Brak skryptowania.

A tu mo偶liwe 鈥 nigdy nie mia艂em potrzeby si臋 w to bawi膰.

> 6. Brak kategoryzowania post贸w. Nie idzie ustawi膰 偶eby twoje w艂asne
> w膮tki, w膮tki w kt贸rych zbierasz g艂os czy w艂asne posty by艂y wyr贸偶nione.

Opcje wyr贸偶niania s膮, ale jak wcze艣niej 鈥 nie widz臋 sensu u偶ywania.

> 7. Sam nie u偶ywam, ale s膮 tacy co potrzebuj膮 - a jako艣 nie dopatrzy艂em
> si臋 regu艂 plonkuj膮cych.

S膮, ale trudno ustawi膰 tak, 偶eby zablokowa膰 jedn膮 osob臋 + odpowiedzi na
jej posty i p贸藕niej cz臋sto wyskakuj膮 jako nowe tematy w postaci "Re:" :|

> 8. Jakie艣 bugi w edytorze - wiersz dopisany do cytowanego i zaznaczonego
> na niebiesko, po przeniesieniu do nowej linii pozostaje dalej niebieski
> itp.

No, tu si臋 zgadza, ale to tylko to, 偶e kolor zostaje, bo wysy艂a si臋 ju偶
poprawnie.

> W sumie bardzo ubogi czytnik, przypominaj膮cy mi nieco pierwsze graficzne
> czytniki linuksowe. Jak czytasz jedn膮 grup臋, czasami, to jako艣 si臋
> przem臋czysz Ale przy kilkunastu to masz przer膮bane. M贸wi臋 ci, zadaj
> sobie trud i wypr贸buj 40Tude.

No i o tak膮 odpowied藕 mi chodzi艂o 鈥 dzi臋ki, id臋 po herbat臋 i zaraz b臋d臋
testowa膰. Thunderbird teoretycznie w zupe艂no艣ci mi wystarcza, zw艂aszcza
偶e Usenet 鈥 nie oszukujmy si臋 鈥 umiera, ale mo偶e kilka najwi臋kszych grup
jeszcze troch臋 poci膮gnie. A za tydzie艅 b臋d臋 robi艂 reinstalacj臋/upgrade
systemu (trudno si臋 zdecydowa膰, ale chyba zostan臋 przy Win7), wi臋c do
tego czasu mog臋 sobie '艣mieci膰' r贸偶nymi instalacjami bez ogranicze艅. ;)

--
鈺(嗖.嗖)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 菨谉 丧蕿谋菨丧$