Re: krzaczki w postach grup dyskusyjnych

Autor: Jacek Maciejewski <jacek_at_go2.pl>
Data: Sun, 16 Dec 2012 11:20:40 +0100

W dniu 16.12.2012 10:27, Jacek Maciejewski pisze:

> 1. nie wiadomo gdzie wpisać hasło i login jeśli serwer wymaga
> uwierzytelnienia
Po kliknięciu w zakładkę "Nowe Grupy" w managerze subskrypcji pojawia
się stosowne okienko:)

> 2. Nie wiadomo gdzie jest opcja "zassij listę grup"
Samo się zasysa, automagicznie. A na życzenie jest pod opcją "Odśwież"
:). Prawdopodobnie, bo coś tam mi nie zatrybiło.

No, mamy wstępne kłody pokonane. I co my widzimy, proszę wycieczki?
1. Nie ma kolorowania tła, rubryk, czcionek
2. Nie ma wyboru czcionek i ich wielkości, zarówno w polach edycji,
wyświetlania jak i w polach listy grup i listy newsów.
3. Brak gestów i skrótów klawiszowych.
4. Brak mojego ulubionego układu paneli.
5. Brak skryptowania.
6. Brak kategoryzowania postów. Nie idzie ustawić żeby twoje własne
wątki, wątki w których zbierasz głos czy własne posty były wyróżnione.
7. Sam nie używam, ale są tacy co potrzebują - a jakoś nie dopatrzyłem
się reguł plonkujących.
8. Jakieś bugi w edytorze - wiersz dopisany do cytowanego i zaznaczonego
na niebiesko, po przeniesieniu do nowej linii pozostaje dalej niebieski itp.

W sumie bardzo ubogi czytnik, przypominający mi nieco pierwsze graficzne
czytniki linuksowe. Jak czytasz jedną grupę, czasami, to jakoś się
przemęczysz Ale przy kilkunastu to masz przerąbane. Mówię ci, zadaj
sobie trud i wypróbuj 40Tude.

--
Jacek