Re: Wymiana sprzętu

Autor: PiteR <email_at_fauszywy.pl>
Data: Sun, 16 Dec 2012 01:23:54 +0100

m4rkiz pisze tak:

> kazdy zestaw mozna spieprzyc, 99% zestawow mozna poustawiac tak zeby
> byly stabilne

kiedy zacząłem czytać o swojej nowej płycie okazało się że jest
niestabilna. Kiedy ciśnienie mi skoczyło i zacząłem drążyć okazało się
że wyższe modele też to dotyka.

Ech mogłem kupić Asusa pomyślałem. Zacząłem czytać o Asusie też
niestabilny. Później że to w ogóle wina chipsetu Z77 też niestabilny ;)

także jak to w życiu, jeden ma pecha jeden ma szczęście.

--
Piotr