Re: krzaczki w postach grup dyskusyjnych

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 16 Dec 2012 00:12:41 +0100

"$heikh el $hah" napisał:

> Nie ja zacząłem ten temat, a skoro już jest, to po nie rozumiem,

Nie nowina, że czegoś nie rozumiesz. Dziwniejsze by było, gdybyś dla
odmiany coś zrozumiał. Na przykład opis i tematykę tej grupy. I to, że
skoro już się wypyskowałeś na odpowiedniej grupie, to masz tam czekać
grzecznie na odpowiedź, a nie wracać tu by kontynuować robienie bydła.

> po kiego ch**a

Won, prostaku.

JoteR