Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Thu, 13 Dec 2012 23:55:39 +0100

W dniu 2012-12-13 23:46, PK pisze:

> To prawo obowiązuje tylko w sądach?

Nie załaapałeś. W Polsce tylko konstytucja jest ustawą 'twardą'. To, że
w prawie nie ma jeszcze pojęcia "piractwo komputerowe", jeszcze nie
znaczy, iż go nie będzie. Jak może być np. z marihuaną, której (UWAGA!
Pochwalę się!) próbowałem i uważam, że papierosy powinny być zakazane
(tylko przez wzgląd na "palaczy biernych"), a zioło sprzedawane w
aptekach w kategorii i cenie melisy leczniczej. :)

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$