Re: PÅ‚yta MSI K7N2G i jakiÅ› fastTrack w BIOS

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Thu, 13 Dec 2012 16:48:20 +0100

> Nic mi to wszystko nie mówi, a rzecz jest mało spotykana i zapewne
> archaiczna. Ale może ktoś wie o co tu chodzi choć w skrócie i jak
> wyperswadować BIOS-owi zajmowanie się tą zbędną z mojego punktu widzenia
> aktywnością? :)

Pewnie masz tÄ… mobo w wersji LSR - z dodatkowym kontrolerem RAID na
chipsecie promise obok portów obsługiwanych przez główny chipset mobo.
Jeśli nie masz nic podłączonego do tych portów to po prostu wyłącz
promise w SETUPie. Powinno być to oznaczone jako
"S-ATA Keep Enabled – No" lub podobnie w części odpowiedzialnej za porty
kontrolera promise.

--
/MB