Płyta MSI K7N2G i jaki¶ fastTrack w BIOS

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Thu, 13 Dec 2012 14:51:04 +0100

Witam

Przy wł±czaniu się kompa z płyt± MSI K7N2G na pewnym etapie wykonywania
BIOS zgłasza się jaki¶ FastTrack376 Promise Technology Inc. i serwuje parę
komunikatów (po angielsku):
-Uwaga FastTrack nie wykrył wła¶ciwych przerwań
-SprawdĽ ustawienia IRQ i upewnij się że slot PCI wspiera operacje
BusMaster
-Nie podł±czono żadnego napędu do kontrolera FastTrack, BIOS jest
niezainstalowany.

Nic mi to wszystko nie mówi, a rzecz jest mało spotykana i zapewne
archaiczna. Ale może kto¶ wie o co tu chodzi choć w skrócie i jak
wyperswadować BIOS-owi zajmowanie się t± zbędn± z mojego punktu widzenia
aktywno¶ci±? :)

--
Jacek