Re: PÅ‚yta MSI K7N2G i jakiÅ› fastTrack w BIOS

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Thu, 13 Dec 2012 18:18:00 +0100

Dnia Thu, 13 Dec 2012 16:48:20 +0100, Michal napisał(a):

> Pewnie masz tÄ… mobo w wersji LSR - z dodatkowym kontrolerem RAID na
> chipsecie promise obok portów obsługiwanych przez główny chipset mobo.
> Jeśli nie masz nic podłączonego do tych portów to po prostu wyłącz
> promise w SETUPie. Powinno być to oznaczone jako
> "S-ATA Keep Enabled – No" lub podobnie w części odpowiedzialnej za porty
> kontrolera promise.

To by się mogło zgadzać. Płyta ma 3 gniazda IDE i 2 SATA, przy czym wygląda
to tak jakby dodatkowe 3 gniazdo IDE oraz oba SATA pracowały pod kontrolą
tego dodatkowego BIOS-u, jako dedykowane pod RAID. Ale cholera, przejrzałem
ten BIOS punkt po punkcie chyba ze 3 razy i nic nie znalazłem do wyłączenia
:)

--
Jacek