Re: pc na itx

Autor: wowa <wowa3_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 11 Dec 2012 18:20:34 +0100

Użytkownik "BartekK" <sibi_at_drut.org> napisał w wiadomości
> To pytanie, czy potrzebujesz 4 dysków, czy jeden duży nie wystarczy ;) (i
> będzie mniej prądu zużywać, niż 4)

Oczywiście, wystarczy jeden większy. Ale one same do mnie przychodziły :) No
przecież nie wyrzuce do kosza :)

> wyłączać, by oszczędzić sensowną kwotę? Równocześnie męcząc się z
> okrojonym celeronem G530 (w przypadku tego gościa), bo nie oszukujmy się -
> może i nie jest bardzo wolny, ale potrafi go zamulić nawet praca biurowa,
> z otwartym OpenOffice, pocztą, kilkoma zakładkami w przeglądarce, gdzie
> jakiś flash się trafi... Niewielki cache daje znać.

To nie są wyścigi o każdego wata. Ten link raczej jako ciekawostka. Po
prostu chce mały komputerek do normalnej, dla mnie, pracy. I dlatego pytam
o czyjeś doświadczenia z podobnym sprzętem. Skąd wiesz, że ta konfiguracja
wyżej się zamuli? Ja tego nie widzę. I dlatego te pytania. Już dawno
wypadłem z wyścigu zbrojeń i takie coś jak i7 nie ma kompletnie sensu.
Prawdopodobnie największe obciążenie mojego komputra powodują Youtube i
podobne :)
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy