Re: pc na itx

Autor: wowa <wowa3_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 11 Dec 2012 00:57:02 +0100

Użytkownik "BartekK" <sibi_at_drut.org> napisał w wiadomości
> Ta obudowa jest fajna, zwłaszcza jeśli na procesorze dasz duży radiator
> pasywny, i wentylator 12cm w zasilaczu tuż nad nim go będzie chłodzić.
> Będzie cicho a wydajnie. Ale problemem może być wsadzenie jakiejś lepszej
> karty graficznej - o ile na wysokość wchodzi tam wszystko, to na długość i
> grubość już niezbyt... Zresztą sam musisz ocenić - czy obecniość tylko
> jednego złącza PCIe (bo tak przeważnie mają płyty itx) nie jest lekką
> niewygodą? Czy kiedyś nie zechcesz np dodać sobie karty 4xUSB3.0 itp...
> Większość typowych mATX ma przynajmniej to PCIe x1 + PCIe x16 + jakieś PCI
> [...]
Jedyne co dokładałem do komputera to dyski :) W tej chwili chyba cztery.
Grafikę mam Radeon 9550 i starcza tak, że zintegrowana powinna być
wystarczająca. Zobacz tu http://itx-pc.blogspot.com/ Gość uzyskał
dwadzieścia pięć watów w spoczynku :) Jak obiecałem, przyglądnę się Twojej
propozycji.
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy