Re: pc na itx

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon, 10 Dec 2012 22:48:01 +0100

W dniu 2012-12-10 13:17, wowa pisze:
> To jest wstępna przymiarka. Złożyłem sobie wirtualnie zestaw o
> zdecydowanie większej wydajności, na i3, tylko cena około półtora
> tysiąca i moc koło czterystu watów :( To będzie kiedyś jako drugi :) A
> co do obudów, to są droższe, fakt, ale skoro mam na to patrzeć to
> wybrałem coś takiego
> http://www.komputronik.pl/product/169988/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/Cooler_Master_Elite_120_Advance_czarna_miniITX_PSU.html.
> Dużą zaletą jest miejsce na normalny zasilacz. Twoją sugestię poważnie
> rozważę.
Ta obudowa jest fajna, zwłaszcza jeśli na procesorze dasz duży radiator
pasywny, i wentylator 12cm w zasilaczu tuż nad nim go będzie chłodzić.
Będzie cicho a wydajnie. Ale problemem może być wsadzenie jakiejś
lepszej karty graficznej - o ile na wysokość wchodzi tam wszystko, to na
długość i grubość już niezbyt... Zresztą sam musisz ocenić - czy
obecniość tylko jednego złącza PCIe (bo tak przeważnie mają płyty itx)
nie jest lekką niewygodą? Czy kiedyś nie zechcesz np dodać sobie karty
4xUSB3.0 itp... Większość typowych mATX ma przynajmniej to PCIe x1 +
PCIe x16 + jakieÅ› PCI jedno lub dwa...