Re: pc na itx

Autor: wowa <wowa3_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 10 Dec 2012 13:17:14 +0100

Użytkownik "BartekK" <sibi_at_drut.org> napisał w wiadomości
> za jakieś 220zł), ale obudowy są niewspółmiernie drogie, pomimo że biedne
> okrutnie, tak samo zasilacze do nich (jeśli są mniejsze niż zwykły
> ATXowy). Za te same pieniądze można mieć o wiele lepszą obudowę w mATX, i
> płytę mATX, albo podobnej klasy obudowę mATX a zaoszczędzone $ wystarczą
> ci na kilka miesięcy uptime bez wyłączania :)

To jest wstępna przymiarka. Złożyłem sobie wirtualnie zestaw o zdecydowanie
większej wydajności, na i3, tylko cena około półtora tysiąca i moc koło
czterystu watów :( To będzie kiedyś jako drugi :) A co do obudów, to są
droższe, fakt, ale skoro mam na to patrzeć to wybrałem coś takiego
http://www.komputronik.pl/product/169988/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/Cooler_Master_Elite_120_Advance_czarna_miniITX_PSU.html.
Dużą zaletą jest miejsce na normalny zasilacz. Twoją sugestię poważnie
rozważę.
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy