Re: Budżetowy SDD :)

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 10 Dec 2012 13:06:42 +0100

Dnia 2012-12-10, o godz. 12:45:04
"Chris" <chris_at_spam.pl> napisał(a):

> Dziwna ta prezenatacja :) W dystrybucji masz opisane tak:

Zdarza mi się bywać na różnych prezentacjach zarówno producentów jak i
dystrybutorów. Ta była ZTCP z okazji Win8 i ich nowych kompach pod nie
ale nowości z tabletów czy właśnie SSD prezentowali.

> SSD SAMSUNG 256GB2,5" MZ-7PC256D/EU NOR+RAMKA ASAP

A ten mam u swojego dostawcy jako SSD SAMSUNG 256GB DESKTOP
INSTALLATION KIT MZ-7PC256D/EU podany. Ukompletowanie zestawu
identyczne. Nie wiem z którego kanału dystrybucyjnego Samsunga brał ale
przed chwila zapytałem i potwierdził symbol mówiąc że jemu nie
chciałoby się go w ich systemie magazynowym sprzedać. ;-)

> ps. Gratulkacje za 256 :) ja w lapku ciągle bujam się na 64GB ale w
> sumie na system + podstawowe programy spokojnie starczy i mam jeszcze
> 10-15GB wolnego.

No niestety to ciut dla mnie za mało bo muszę ostatnio odpalać 1-2
wirtualki na laptopie. 840PRO był zauważalnie droższy więc szukałem 128
albo 160. No ale nie było ich od ręki więc na 256GB ostatecznie stanęło.

Zdrówko