Re: Budżetowy SDD :)

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Sun, 09 Dec 2012 21:41:34 +0100

W dniu 2012-12-09 16:11, PK pisze:
> Po prostu zaznaczylem na skapiec.pl ">10 sklepów" (robię tak zazwyczaj).
> Bulk 830 jest dostępny w 9 i tak naprawdę w grę wchodzi tylko
> Komputronik. 430 zł - ujdzie.
>
> Czemu jest tak mało ofert? Wycofują ten model z rynku? Mam się spieszyć?
> Chciałem jeszcze w tygodniu przejrzeć jakieś testy :).

Pewnie Komputronik masz na miejscu, więc wyjdzie praktycznie tak samo
jak 399 + przesyłka.
Mało jak mało - 11 sklepów. Skąpiec tak ma, że potrafił wcześniej
rozbijać wersję 128B na parę pozycji (+ oczywiście to samo z N i D),
więc im pewnie to zostało - taki 64D jest np: w 21 sklepach w wynikach.
Dodatkowo 830 powoli ustępują miejsca 840 i 840 PRO.
Na dziś brałbym 830 128B - sprawdony, ramka i kabel Ci nie potrzebny a
cały soft (w tym pełnego norton ghosta 15 w ISO i instalacyjnym EXE)
pobierzesz z:
http://www.samsung.com/us/support/owners/product/MZ-7PC128D/AM

--
/MB