Re: Budżetowy SDD :)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 10 Dec 2012 00:51:42 +0100

"PK" napisał:

> A jako zamontowany katalog na nieindeksowanej partycji? Szczerze pytam,
> bo nie próbowałem. W takie rzeczy bawię się zazwyczaj na Linuxie :).

Niestety, nie mam jak teraz sprawdzić, a wówczas, gdy jeszcze walczyłem z
usypianiem całego tego bałaganu (bynajmniej nie z powodu hałas -
rozpędzający się sekwencyjnie łańcuch dysków SCSI dawał nieporównanie
więcej doznań akustycznych niż gdy cały ten pociąg szedł na pełnych
obrotach) jeszcze się nie bawiłem w montowanie woluminów pod katalog,
hołdowałem bowiem zasadzie: jeden dysk - jeden wolumin - jedna literka dla
Windy. Ale mam nadzieję, że podzielisz się informacją, jak to teraz
wygląda pod nowymi systemami, może w 7 i 8 coś pod tym względem poprawili
i próba dostępu np. do C: nie stawia na nogi wszystkich podłączonych
napędów.

JoteR