Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 08 Dec 2012 10:34:12 GMT

On 2012-12-07, RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl> wrote:
> Coś przeszkadza Ci pracować jako kadra kierownicza ?

Ogólnie niechęć do takich stanowisk. Aktualnie jestem jeszcze za młody,
żeby ktoś brał mnie pod uwagę. Potem będę musiał wykombinować sobie
jakąś ścieżkę kariery umożliwiającą awanse bez zostawania czyimś
dyrektorem. Chyba że zmienię zdanie co do takiej pracy (choć wątpię).

> W kiosku zazwyczaj pracuje jedna osoba więc każdy wynik będzie mało
> reprezentatywny, w okolicznym sklepie spożywczym pracuje kilkanaście
> osób i co najmniej trzy z ekspedientek dojeżdża samochodem.
> Zaobserwowałem osobiście.

Ale nie mówimy o żadnym byciu reprezentatywnym. Chciałeś firmę, gdzie
wszyscy jeżdżą zbiorkomem to Ci podaję. A kiosków są tysiące, więc
to byłaby już niezła próbka.

W najbliższym mi sklepie (oczywiście Biedronce) chyba wszyscy docierają
autobusami, ale nie bardzo chce mi się stać na mrozie od 5 do 9, żeby
skontrolować choćby pierwszą zmianę :].

Z innych próbek: do najbliższego centrum handlowego codziennie autobusem
lub pociągiem przyjeżdżają setki osób. Większość z nich to ekspedienci
w sklepach. Myślę, że w związku z tym też znalazłoby się sporo
spełniających Twój warunek.

pozdrawiam,
PK