Re: To się narobi...

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sat, 08 Dec 2012 00:40:50 +0100

Dnia 2012-12-07 22:51, Użytkownik PK napisał:

> Znam przynajmniej kilka firm, gdzie średnia miesięczna pensja brutto
> jest zbliżona do średniego kosztu zakupu samochodu w Polsce. Mimo to
> ogromna większość pracowników dociera do pracy zbiorkomem.

Ja też takie znam, ale ogromna większość to jednak nie wszyscy.

> Naturalnym ograniczeniem jest oczywiście liczba miejsc postojowych.
> W większości biurowców miejsca parkingowe są tylko dla kadry
> kierowniczej.

Coś przeszkadza Ci pracować jako kadra kierownicza ?

> Ale oczywiście przykładu firmy, o którą pytasz, nie należy szukać
> wśród wielkich korporacji. Spytaj w najbliższym kiosku czy osiedlowym
> sklepie spożywczym - tam szanse są dosyć duże.

W kiosku zazwyczaj pracuje jedna osoba więc każdy wynik będzie mało
reprezentatywny, w okolicznym sklepie spożywczym pracuje kilkanaście
osób i co najmniej trzy z ekspedientek dojeżdża samochodem.
Zaobserwowałem osobiście.

Pozdrawiam