Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 07 Dec 2012 21:57:18 GMT

On 2012-12-06, Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_grush.one.pl> wrote:
> Jest, bo w sieci poszła informacja, że będzie dotyczyło to
> większości procesorów i już niedługo. Wystarczy zresztą po-
> czytać ten wątek. Poza tym AMD też nie odezwało się bez po-
> wodu, tylko by wykorzystać komercyjnie to zamieszanie.

I czy to była informacja od Intela czy "z sieci"?
Tzn. czy to była oficjalna notka czy taki IT-trotyl?

Przyznam: nie interesowałem się tym bardzo (bo - jak pisałem na grupie
- jestem raczej entuzjastą przejścia na BGA). Nie mniej wiele się o tym
mówi i zazwyczaj podaje źródła na różnych portalach informacyjnych.
Linka do jakiejś oficjalnej wiadomości z Intela jeszcze w tej sprawie
nie widziałem.

pozdrawiam,
PK